Saturday 16 February 2013

Restoran Saujana Gelang Patah

Hai! Masih dalam hari perayaan raya china ni, orang cina sibuk makan besar, aku pun nak makan besar. Tak nak kalah. Haha. Kali ini dah masuk 2x aku datang restoran ni tapi family aku dah banyak kalilah, maklumlah aku ni hidup merantau so, selalu kena tinggal2. Restoran ni kat gelang patah, Johor. Memang agak terpencil ya tempat ni mcm area perkampungan tapi pada aku restorannya very nice. Kena melalui titian untuk ke restoran tersebut. Untuk mengetahu lokasi restoran ni secara details, korang search jelah google! Harga ok lah pada aku. Taklah mahal sangat. Bawah restoran laut ya. Makanan memang sedap & terbaik itu yang penting! Lets go!

Mari order


Ha..mcm ni lah restoran nya, cuma ini restoran sebelah sana. ok


ice Blended durian belanda..sedap worhhh!


Cendawan Goreng


Sotong goreng nestume


Ketam masak telur bercili,  


Ayam lemon


Semua hindangan diatas ini + nasi putih 2 org makan + minuman + aiskrim = RM 89.40


Add caption


ini antara kerusi meja VVIP yang disediakan, dari petang sampai ke malam kami makan.:)


Bapak aku ini dah makan je mengantok. haishh

2 comments:

  1. Gambar yang ke-8 tu bikin gua laparlah...Ketam masak cili + Ayam lemon memang favourite...tapi more Ayam lemon hahaha...kat restoran ni ade tak side order Otak-otak JB.

    ReplyDelete