Thursday 14 June 2012

SIAPA TAHU 'FLAMMING STEAMBOAT' ?

Helo...kepada girls2 kat luar sana, siapa suka makan please angkat tangan!!! (Termasuk aku). Yup, memang aku mengaku aku suka makan, tapi kureng suka makan nasi, yang PALING aku suka McDonald lah...huhu...selain itu aku memang suka makan fast food ni (jgn tanya aku kenapa dah tekak aku memang suka :p ) . Sayur yang dah dimasak lauk pula aku x boleh makan rasa nak muntah kecuali salad+buah baru aku boleh makan.....kenapa??aku bajek minah orang putih ke???suka hati korang lah nak cakap apa...masing-masing lain selera kan...ok enough!!

Aku telah dibawa oleh akak-akak rumah aku makan steamboat kat 'Flamming Steamboat'. Restorannya dekat dengan Sunway Pyramid, senang je nak cari, nampak sunway Pyramid sebelah kiri then jalan depan lagi sikit amik je susur kiri...tu jelah yang aku ingat.

Suasana Tempat : ok lah...
Makanan : memang banyak pilihan, sumpah tak tipu! best!
Harga : RM28 (satu kepala, makan sampai muntah! )
Kekurangan : tak ada tempat goreng2 (mcm di Soul & Garden)










cute kan yang bentuk star tu....sayang aku nak makan time tu..

No comments:

Post a Comment